Rektorok csúcstalálkozója
2006. július 18. írta: Bangkok Charlie

Rektorok csúcstalálkozója

Én mindig mondtam, hogy Bangkok a világ közepe. Na jó, ez természetesen túlzás, de talán egy Bangkok Charlie esetében kicsit elnézhető. Néhány hete a világ királyai gyülekeztek itt, ezen a hétvégén pedig a világ egyetemeinek vezetői jönnek egy laza csúcstalálkozóra. Érdekes, de a World University Presidents Summit hirdetését már hónapokkal ezelőtt láttam az autópálya melletti óriásplakátokon. Van honlapja is a rendezvénynek, szerettem volna rajta megnézni, hogy vajon a magyar egyetemek képviseltetik-e magukat, de nem láttam részletes listát. A lapokban annyit írnak, hogy több mint 1000 résztvevő, több mint 80 országból, igaz kiemelnek néhány országot, amelyekkel Thaiföldnek korábban nem volt ilyen jellegű kapcsolata. Namíbia, Fiji, Sri Lanka mellett szerepel Csehország is. Ezek szerint Magyarországgal vagy megvolt már eddig is a kapcsolat - vagy továbbra is vakfoltra esik Thaiföld.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása