Reszkess Cebit!
2006. augusztus 06. írta: Bangkok Charlie

Reszkess Cebit!

Mondhatnám, ha komolyan venném a beharangozókat. Merthogy Thailand kíván a régió informatikai hubja lenni, kérdés persze, hogy hol vannak ennek a régiónak a határai, mert azért Szingapúrral, Taiwannal, Kínával és Japánnal nehéz lenne versenyezni. Ennek megfelelően a hétvégi computer expón sem éreztem úgy magam, mintha a helyi Cebiten járnék. Megjegyzem, összehasonlítási alapnak nekem csak a német Cebit van meg, tudom, hogy létezik Cebit Asia, de eddig arról csak a hírekben olvastam. Mindenesetre a hétvégén kiügettem kíváncsiskodni az állami ict expóra, ahol végülis szép nagy területen, sok-sok cég, de nem estem hanyatt. Kipróbáltam az új Windows Vistát a helyi erőgépeken, megnéztem az új repülőtér óriásmakettját, majd végigvizslattam az akciós kütyü kínálatot, merthogy itt az expó mindig keveredik a kirakodó vásárral, ez alól az informatika sem kivétel. Az látszott a stand méretekből, hogy a Huawei már a multik közé tartozik, szépen meg is csapkodta a Cisco-t ugye néhány piacon. Megjelent még néhány óriáscég, mint a Nokia vagy a Canon, de azért nagy újdonságokat nem nagyon láttam. Egy izgalmas eseményt mégis sikerült átélnem: derekas füstöt gerjesztve kigyulladt az egyik kiállító standja. Volt nagy szaladgálás, tűzoltás, aminek végén vörös kordonnal lezárták a standot, a cég számára a kiállítás véget ért.
Természetesen azért nem a Huawei birtokolta a legnagyobb területet, hanem a királyi stand. Ahol volt kiállítás, emlékkönyv, valamint csinos hostessek, akik segítettek a közönségnek, hogy elektronikusan is elküldhessék jókívánságaikat őfelségének.
 
Nem minden hostess volt azért ilyen szerencsés, az ezüst ruhás lányokkal már találkoztam másik kiállításon is, a következőn mindenesetre megkérdezem, mennyire megerőltető egész nap egy plazma képernyővel a fejen rohangászni. És közben mosolyogni is bírnak!
 
A háborús övezet, barrikádok, papírmasé tankok ezúttal a helyi gamerek főhadiszállását jelképezik. Ajánlom mindenki figyelmébe a jobb oldali plakáton lévő url-t, 3rd persoon shooter típusú kalandjáték, mentsd meg az iskolát, ázsiai pokemon stílusban designolva.
 
Milyen eredeti dologgal reklámozhatunk egy mobiltelefont? Gondoljunk a méretekre és akkor rögtön jöhet a hét törpe! Itt vannak, mosolyognak, s nem kell rögtön Amerika-mániás ultra-PC gondolkodóvá válni. Ha nem megy a mobilunk, van egy másik ötletünk is: vegyünk licenszet a Mickey Egéréktől, s rögtön lesz szép egyedi mobiltelefonunk, mp3 lejátszónk, miegymásunk.
 
Plazma tévé a bambuszkunyhó alatt. Megjelent személyesen maga az információs szupersztráda is, bár engem határozottan egy felszállópályára emlékeztet.
 
Jó ürügy a kiállítás csinos thai girlök fotózására, íme egy csokor a miss ict expo indulóiból.
 
Edzett haditudósítóként nem menekültem ki a csarnokból a tűz kitörésekor, hanem Vujity Trutykót megsemmisítő határozottsággal törtem a tűzfészek felé. Sajna már csak a füstöt tudtam fotózni a biztonsági emberek gyűrűje mögül, megjegyzem, azt se könnyű, szerintem a profiknak sem, mert a vakuban erősen csillannak az apró szemcsék. Mindenesetre a jobb oldali képen ott a főbűnös, a dekoráció volt az oka mindennek, kigyulladt az E betű, ez okozta a fojtogatóan bűzös, műanyagszagú tüzet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robymus · http://farang.hu 2006.08.06. 22:10:05

A mikiegeres lány aranyos :)

Jól néz ki a hely, kezdem picit sajnálni, hogy lusta voltam elmenni, dehát olyan nehéz rávenni magam, hogy az impactbe kimenjek.

roland_cs 2006.08.07. 11:04:48

ehelyett en meg moziztam. mar megint mikrol maradok le...infohiany. persze lehet, hogy a bangkoki angol nyelvu ujsagokban volt rola hir. sajnos a thai forum nem kuldott semmi hireket.
süti beállítások módosítása