Egy kis sétarepülés
2006. szeptember 02. írta: Bangkok Charlie

Egy kis sétarepülés

Van nekem egy perverzióm, de ezzel nem vagyok szerintem egyedül. Szeretem böngészni a Google Earthben a városokat, ahol már jártam, felismerni a környékeket, az utcákat, melyeken bóklásztam korábban. Most találtam egy remek alkalmazást, ami ezt az időtöltést még élvezetesebbé teszi Egy hihetetlenül egyszerű, mondhatni primitív kis repülőszimulátor, mégis remekül el tud vele szórakozni az ember. Goggles a neve. Sajnos Bangkok és Budapest még nincs a kiválasztható városok között.Még egy tipp: ha valaki Sydneyben jár, ne hagyja ki a helikopteres városnézést. Nem megfizethetetlenül drága, de óriási élmény!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.09.07. 04:45:48

Köszi, remek kis alkalmazás. Szólni kéne a Google-nak, hogy pótolják a legnagyobb felbontású képeket, mert ez egy fontos desztináció :-)
süti beállítások módosítása