Bangkok Charlie - back
2006. november 21. írta: Bangkok Charlie

Bangkok Charlie - back

Jelentem, újra Bangkokban vagyok, az elmúlt időben egy kis ázsiai kalandozáson voltam Macao, Hong Kong és a nagy népi Kína irányában. Lesz majd egy kis rövid beszámoló ezekről a helyekről természetesen, többek között a nagy Suvarnabhumi reptér teszt, addig azonban törlesztek néhány régebbi thai adósságot. Többek között Loi Krathong ügyben, de az már egy másik post lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

david 2006.11.27. 14:57:01

szia charlie, elkuldened a telszamodat a 36302639760 ra? felhivnalak par dolog miatt, itt vagyok bangkokban egy ideig. udv: farkas david

info-csere 2008.07.14. 12:29:03

Szép napot!
Szeretnék levelezni olyan magyarokkal, akik kint
dolgoznak, élnek.Info csere abraham54@freemail.hu
az elérhetőségem. Többször is jártam Pattayan es
környékén.Rengeteg pozitiv élmény, gyönyörü és
sok látnivalóval tarkitva.
süti beállítások módosítása