Új ingyenes angol napilap Bangkokban
2008. március 11. írta: Bangkok Charlie

Új ingyenes angol napilap Bangkokban

Március eleje óta Bangkokban is van valódi ingyenes, angol nyelvű napilap, a Daily XPRESS. Már majdnem azt írtam, hogy a Magyarországon is megjelenő Metro újság testvére, de egyrészt semmiféle kiadói közösség nincs köztük, másrészt a Metro mindenhol az adott ország nyelvén jelenik meg. Harmadrészt pedig az eddigi számokat látva azért a bangkoki lap mindenképpen erősebb, 48 oldalon jelenik meg és javarészt nem száraz hírügynökségi anyagokkal feltöltve – ezért is szerepel az első mondatban a valódi napilap jelzős szerkezet. Thaiföldön két angol nyelvű fizetős angol nyelvű napilap létezik amúgy, a Bangkok Post és a The Nation – a Daily XPRESS kiadója az utóbbi lap gazdája. Nemrég jelentették be, hogy a Nationt kicsit átprogramozzák, csökkentik a politikai tartalmat, mert azt már Thaiföldön is unják szerintük az emberek és jobban fognak fókuszálni a gazdasági hírekre. A Daily XPRESS ezzel szemben könnyedebb, mondjuk úgy bulvárosabb vonalat követ. Sikerült egy pofás honlapot is összepakolni az újságnak, a szombati számért pedig azért jár Bangkok Charlie-nál a piros pont, mert Magyarország címlapot érdemelt. Egészen pontosan március 22-ig kiemelten magyar fogások is szerepelnek a bangkoki Radisson Hotel éttermében (Coffee Shop, nem írok kávézót, mert láttam a honlapon a fotókat, azért ez több annál). A svédasztalos étkezés nem is drága, 450 baht ebédre, 530 baht vacsorára. Nem jártam még a Radissonban belülről, azt hiszem, itt az ideje letesztelni a helyet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schramjanko 2008.03.11. 16:40:34

Jo etvagyat:-)))

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2008.03.11. 17:39:15

Köszönöm. Azért őszintén szólva kicsit szkeptikus vagyok. :-)) A Foodland étlapján is felfedeztem annak idején valamilyen ételt, aminek a nevében szerepelt a hungarian style. Megettem, nem volt rossz, de bevallom, fogalmam sincs melyik magyar ételre gondolhatott a költő, amikor az étlapot írta.

roland_cs 2008.03.19. 12:28:14

Jah, igen. Elöbb én is elgondolkoztam a Foodland magyar izén, amikor odamentem enni, aztán becsaptam egy wiener schnitzelt, de a reklamálás nem maradt el, ugyanis szembenézett velem a salátából egy aranyos csúszó tünemény. Persze, nem úgy történt, mint ahogy megszoktam Europában vagy Hongkongban, hogy vagy ingyen van a kaja onnantól vagy új salátát és ételt hoznak. Se ez se az. Még egy bocsánatkérés se volt.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2008.03.23. 14:39:47

Thaiföldön meglepődni az ételben egy bogáron? Az utcán legalább 10-20 baht egy adag sült szöcske vagy hernyó :-)
süti beállítások módosítása