Magyar Posta, a rémhírterjesztő?
2008. december 12. írta: Bangkok Charlie

Magyar Posta, a rémhírterjesztő?

A Magyar Posta valahogy eddig sem a szolgáltatásáról volt híres, sőt, éppenséggel nemzetközi viszonylatban igenis hírhedett, néhány enyveskezű postai dolgozónak köszönhetően szerepel több amerikai internetes áruháznál feketelistán Magyarország. Így a Magyar Postával kapcsolatban ritkán lepődik meg az egyszeri ügyfél. Most azonban Bangkok Charlie is felhúzta a szemöldökét, ugyanis sikerült valami eredeti sztorival előrukkolni a Magyar Postának. Nevezetesen a héten kiderült, hogy Magyarországról nem lehet Thaiföldre semmiféle postai küldeményt feladni. A postákon ugyanis központi utasításra hivatkozva megtagadják a csomagok felvételét, mondván, Bangkokban utcai zavargások vannak. A sztori természetesen ellenőrzött forrásból származik, az eset pedig december 12-én esett. Az egyszeri ügyfél természetesen nem adta fel ilyen könnyen az első ablaknál – hiszen olvassa Bangkok Charlie blogját, és ebből is, no meg az összes egyéb hazai híradásból tudja, hogy Bangkokban múlt péntek óta nagy a béke -, de sajnos az illetékes postamester is sajnálkozóan tárta szét a kezét. Az ukáz a postai központból jött, amíg nem kapnak ellenkező értelmű utasítást, addig nem vehetnek fel thaiföldi küldeményeket. Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a Magyar Posta központjában vajon milyen forrásokból dolgoznak, mert természetesen a Posta honlapján egy árva közleményt nem találok, a hivatalosnak számító külügyminisztériumi oldalon pedig semmiféle nyomát nem találtam a thaiföldi tilalomnak. Okvetetlenkedők kedvéért: a fokozott biztonsági kockázatot rejtő térségek között már évek óta szerepel néhány dél-thaiföldi tartomány, a muzulmán robbantások miatt, szóval az nem újdonság.

Mindenesetre a hírtől függetlenül annyit jelenthetek, hogy thai oldalról nincs probléma: Bangkokban a héten szerencsésen sikerült feladni néhány karácsonyi csomagot, ezek remélhetőleg meg is érkeznek, ha a ferihegyi sztrájkolók és a lopós kedvű postások is úgy akarják. Hozzáteszem, Thaiföldön kifejezett utcai zavargások nem igazán voltak - Görögországban a hírek és képek alapján durvább a helyzet -, mindenesetre a reptéri blokád alatt is üzemeltek a thai posták. Csak éppen amíg a reptér zárva volt, addig a központi raktárban gyűltek a nemzetközi levelek, csomagok.

A Magyar Posta thaiföldi bojkottját éppen ezért nem tudom hova tenni, nagy öröm lehet ez így karácsony előtt. Ha valakinek vannak infói, netán kontaktja a titokzatos szolgáltató szervhez, kommenteljen bátran. Addig bátran lehet hirdetni az igét, a Magyar Posta új üzletága a hírlapterjesztés után a rémhírterjesztés.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azAttis 2008.12.12. 15:39:55

"már évek óta szerepe néhány dél-thaiföldi tartomány, a muzulmán robbantásom miatt"

kis elírás :)

azAttis 2008.12.12. 15:40:46

Egyébként miért ne lopna a postás? Ez a példa.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.12.13. 10:01:22

Szerintem a Magyar Posta külön hírszerző szolgálatot működtet a világban, és a saját ügynökeiknek jobban hisznek, mint a külügynek.

Ezeknek a postás-kémeknek olyan bárcájuk van, amin nem az áll, mint a James Bondén (Licence to Kill = engedély gyilkosságra), hanem az, hogy Licence to Stole (engedély lopásra).

És nem félnek élni vele.

whoishe 2008.12.15. 12:28:50

Sziasztok! Már küldtem üzenetet haza a megfelelő embernek, hogy nézzen utána mi az igazság és miért van ez, ha tényleg nem vesznek át ideküldendő csomagot. Ahogy kapok választ itt megírom.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2008.12.15. 12:52:36

whoishe: Köszi a segítséget, a sztori pedig természetesen igaz. A megadott napon két postán se vették fel a csomagot.

Amavisca 2008.12.15. 14:49:17

Ez kész vicc....
20 perce próbáltam a Magyar Postán küldeményt feladni... Nem sikerült... Azt mondják további utasításig nem vehetnek fel küldeményt Thaiföldre "az ottani események miatt"...

gabithai 2008.12.19. 14:22:39

Vicces ez a magyar posta, én szeptemberben küldtem levelet Bangkokba a barátnőmnek de azóta semmi hír a levélről. Én most voltam decemberben Bangkokban, de a barátnőm nem kapott levelet én már azóta haza is jöttem, de a levél se hozzám nem jön vissza se a barátnőmhöz nem érkezik meg. valahol félúton elakadt. Nem tudom kit hibáztassak ezért. Inkább e-mailt küldök az biztosabb.

whoishe 2008.12.19. 15:21:09

Sajnos, eddig semmi konkrét választ nem kaptam, hogy mi és miért történik, csak annyit, hogy a ferihegyi sztrájk miatt más országba se vesznek fel csomagot, de ezt valahogy nem akarom elhinni... a sima levél nem csak Magyarország Bangkok távolságban tud eltűnni, ehhez elég a szomszéd kerületbe feladni. Mi szerdán adtunk fel légipostán, regisztrálva, Budapestre levelet, és érdekes itt felvették, pedig Ferihegy leállt :)) én egyébként megpróbálnám Szlovákiából feladni... vajon ők sem veszik fel???

Amavisca 2008.12.20. 12:15:21

Jó hír!
Ma kaptam választ a Posta Ügyfélszolgálatáról.
Ezt írták:
"Ügyfélszolgálatunkhoz érkezett megkeresését köszönettel vettük.

A Thaiföldre irányuló postaforgalom felfüggesztését december 17-n megszüntették, így a postahelyek felvehetnek Thaiföldre irányuló küldeményeket.

Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.

Központi Ügyfélszolgálati Iroda
"

whoishe 2008.12.20. 17:05:45

Talán 1%-ban benne volt az én kezem is... ezért ezúton is köszönöm a közbenjárást annak, aki most tudja, hogy neki köszönöm innen a távolból :)

iprunner 2009.01.26. 21:49:34

1x küldtem Bangkokba csomagot, igaz a sztrájk miatt (vagy a posta miatt) várakoztatni kellett a csomagomat, de megérkezett. Nekem 2x küldtek Bangkokból Postával és vmi külön cégen keresztül, egyik sem érkezett meg azóta sem. :| Egyébként innen küldve egy vagyon a csomag feladása.. legalábbis szerintem.

whoishe 2009.02.04. 15:37:24

Ma levelet kaptam otthonról. Azt amit bő két hete, de lehet három, adtunk fel légipostán, ahogy máskor is. Azaz nem kaptam, visszakaptam. A címzett testvérem cége, egy irodaházban, portaszolgálattal. A visszaküldés oka: a címzett ismeretlen. Nem kicsit voltam ideges, mert hogy lehet, hogy ugyan erre a címre és névre eddig mindig megérkezett a levelem és másoké is. Vajon járt aznap a címen a postás? Vagy egy gyengébb képességű helyettes volt? Ma újra feladtam, egy kis kisegítő információkkal, minthogy merre kell fordulni ha belép a kapun meg telefonszám a címzetthez, és egy kérést, hogy ne küldje megint vissza. Hátha...

battaijenő 2009.03.02. 16:47:10

Sziasztok!
Én Hongkong-ból rendeltem egy árut és egész Ázsián átjött ,itt drága hazánkban tünt el.
A vámvizsgálatnál még lehetett követni,de a POSTA központi logisztikánál nyomaveszett!
Nem értem miért foglalkoztat a Posta rablókat!
süti beállítások módosítása