A legállatabb reklámok
2011. augusztus 09. írta: Bangkok Charlie

A legállatabb reklámok

Bangkok Charlie kitartó olvasói jól tudják, hogy a thai reklámok viccesek, ugyanakkor pedig azt is, hogy thai humor gyakran elég sajátos képződmény. Azt is említettem már, hogy nem láttam még eddig a Monty Pythont thaiul, de szerintem nem is élne meg az abszurd humor ezen az éghajlaton. Hogy miért? Ajánlom mindenki figyelmébe az első reklámvideót. Utána lehet tovább olvasni.



Szóval ez nem gerillakampány, hanem hivatalos reklám a thai tévékből. Elég nehezen elképzelhető, hogy erre az ötletre Thaiföldön kívül vevők lennének. Megnézném egy multinacionális reklámcég meetingjét, ahol a tekintélyes ügyfélnek előadják: És akkor az elefánt belefingik egy nagyot a ventillátorba. Na, ugye milyen jó lesz? Utána pedig következik az elefánt gondozója, a mahut és akkor mindenki megérti, hogy milyen kevés áram kell egy ilyen energiatakarékos izzóba. Remek, megvette az ötletet, ugye?

S hogy a thaiok tényleg vevők lehetnek minden állatságra, arra itt van bizonyítéknak a következő filmetűd, főszereplője a cukiság világbajnok panda. Egészen egy meglepő pillanatig. Itt azért az eredetiség ügyében nem vagyok biztos, hogy nincs-e véletlenül egy kis Ace Ventura áthallás, de abban azért eléggé, hogy nem minden országban aratott volna sikert ez a reklámötlet.

*

Elindult a Goldenblog verseny, ha kedveled Bangkok Charlie blogját, akkor
itt szavazhatsz rá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.08.09. 14:29:53

Az nem teljesen jött át, hogy a pandás végül mit is akar reklámozni.
A fénycsöves filmecske viszont tetszett.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2011.08.09. 14:39:18

@α Ursae Minoris: Hát az a klímaszerelő cég reklámja, akik a legrizikósabb helyzetekben sem hagyják magára az ügyfeleket.

Pumpui 2011.08.09. 15:00:21

Szerintem meg éppen, hogy van thai abszurd humor! Bár az tény, hogy a 95% ez a tortát arcba csapó, egymásra fingó cucc, de maradék az meg éppen totál abszurd. Pl. ez a film: en.wikipedia.org/wiki/Tears_of_the_Black_Tiger

Zedas 2011.08.09. 23:15:30

Eddig nekem a galambos telekommunikációs, meg a hipnotizáló kukacos a kedvencem:
www.youtube.com/watch?v=TgPmaNMReKQ
(ez szerintem simán abszurd)
www.youtube.com/watch?v=v9SgeyyfYv0

Pista bá 2011.08.10. 10:06:34

jelentem, nekem tévébe túlzásnak, ízléstelennek tűnnek, pedig én lelkes subba, puruttya meg napiszar olvasó vagyok...
süti beállítások módosítása