Eltűnt a Starbung márkanév a bangkoki utcáról, győzött a Starbucks. Emlékeztetőnek itt az utcai kávéskordé és a kávés multi vitája.
„Kompromisszumot kötöttünk a tárgyalótermen kívül” –meséli most Damrong Maslae, a kávéskordé tulajdonosa. Elmondása szerint félúton találkoztak, a Starbucks lemondott a követelésekről, a makacs utcai kávés pedig lemondott a kör alakú logóról és a névről. Pedig a követelés elég izzasztó volt, 300.000 bahtos büntetés és 30.000 baht szerepelt a Starbucks bírósági beadványában.
Viszont nem kell félteni a kávéskordé tulaját sem, hatalmas reklámot kapott az ügynek köszönhetően. Vélhetően a vendégek is gyorsan megtanulják az új nevet: „Bung’s Tear” néven kell keresni ezután a Khao San Road közelében az utcai kávét. A Bung a fiútestvért jelenti a malájul. A logó pedig már nem kör alakú, egy muzlim fejfedőt viselő, síró ember látható rajta.
Érdemes a Bangkok Charlie Facebook oldalra feliratkozni, vagy a Twitter folyamot követni, mert ott szerepelnek mindig a legfrissebb hírek, röviden
*
Szállásfoglalás magyarul: Agoda vagy Booking.com Neked nem kerül többe, de a blogot támogatod vele