Én szeretem a focit!
2006. június 04. írta: Bangkok Charlie

Én szeretem a focit!

Pepsi Gold - sárga, bár kóla.Sőt, a Pepsi is szereti a focit, lehet ezt látni lépten-nyomon Bangkokban. A kólaválogatott tagjai teljesen elfoglalták a Skytraint, betapétázták velük a kocsikat, ott feszítenek a peronok oszlopain a gigantikus focisták, tényleg impozáns a kampány. A boltokban pedig feltűnt a fotón is látható, első pillantásra, de másodikra is kicsit gyanús küllemű Pepsi Gold. A címkén is szerepel, csak limited edition, a színnel kapcsolatban kihagynám ezúttal az olcsó poént, ha nagyon jóindulatú vagyok, akkor ezzel a sárga színnel a sörivók közül próbálnak néhány embert megtéríteni. Emlékezzünk csak a korábbi tévékampányra, ahol a bajor sörfesztivál kellékeit használták! Próbaképpen vettem is egy üveggel a Pepsi Goldból, megvan a koffein, a szokásos kólaíz, csak ezúttal a megszokottnál is édesebb lett, úgyhogy én maradok a hagyományos barna színű kólánál. Érdekes egyébként, hogy az általam központi oldalnak tartott pepsi.com-ról teljesen hiányzik ez a hatalmas futballszeretet. Van ugyan egy futball menüpont, de hát az természetesen a tojáslabda sportot, a rögbi amerikanizált változatát takarja. A magyarázat egyszerű: a pepsi.com mégsem központi honlap, egyszerűen ez az amerikai főhadiszállás, az USA-ból pedig nem látszik egy olyan csekély jelentőségű esemény, mint a 2006-os focivb.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása