Amerikában a Tom Yum Goong
2006. szeptember 11. írta: Bangkok Charlie

Amerikában a Tom Yum Goong

A thai filmeket & thai boxot kedvelők örülhetnek az Amerikai Egyesült Államokban: múlt héten bemutatták végre itt is a Tom Yum Goongot. Kicsivel több mint 5 millió dolláros bevétellel nyitott a mozikban, ami a heti premierek között a 4. helyre volt elég. Igaz, ezen a néven nem fogjuk megtalálni a műsorban, a forgalmazók a kockázatos thai név helyett a szerintem igen szimpla „The Protector” nevet választották (ráadásul 1985-ben már volt ilyen néven egy Jackie Chan movie!). A kőkemény verekedős film nem nyerte el a kritikusok tetszését, őszintén szólva, az Ong Bak szerintem is jobb nála. Nem az akciójelenetekkel van a gond, hanem a színészi teljesítményekkel és a bárgyú dialógusokkal. Bizonyítja ezt, hogy a kritikákban a főszereplő Tony Jaa-t méltatják, látszik, hogy régóta várnak már egy karizmatikus harcművészre Bruce Lee óta. Csak már egy jó forgatókönyvet kellene kapnia!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltannyc 2006.09.12. 01:08:51

Lattam az Ong Bak-ot nehany hete, szerintem Tony Jaa nagyon jo, foleg ha beleszamoljuk hogy nem csinaltak semmi computer animaciot. Sajnos igazad van a legtobb altalam ismert thai film nagyon bargyu kliseken alapul.

Monika 2006.11.23. 13:04:45

Nem rég néztem meg az Ong-Bak-ot,azóta már legalább 30 szor megnéztem.Ez lett a kedvenc filmem.Igazéból a harcjelenetek fogtak meg.Iszonyú ügyes a srác.Persze nem normális az biztos.De nekem még tetszik is.Nagyon fiatal még,előtte az egész élet,és biztos látni fogunk még tőle egy jó pár filmet.Hisz csak 29 éves,és tényleg nagyon tehetséges.A történrtről annyit,hogy szerintem nem azt akarták előnyben részesíteni,hanem a harcjeleneteket.
süti beállítások módosítása