Bangkok, a titkos diszkók városa
2006. szeptember 29. írta: Bangkok Charlie

Bangkok, a titkos diszkók városa

Ha valaki érdekelnek a bangkoki titkos diszkók és a földalatti nightlife, olvashat róla a Kispadon elkövetett vendégpostomban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veterán · http://Karaoke 2006.10.02. 15:57:24

Hi Charlie!
Nagyon jók a jelentéseid, de mivel azt irod, hogy a helyieknek való lepukkant karaoke bárokat kerülöd, gondoltam erről majd én jelentek. Több ilyen helyen is voltam egyedüli farangként, persze TGF kisérettel. Az utolsó alkalommal egy a thai toleranciára jellemzően vegyes társaság közé keveredtünk (homokos fiuk, lányok, ladyboyok, bargirlök)-lehet hogy kihagytam valakit?. Az indulás már érdekes volt mivel a TGF javaslatára vettünk a 7-11-ben egy üveg whiskit. Amikor kérdeztem, hogy ott nincs azt mondta van, de igy olcsóbb. Valóban a bárban csak szódát meg jeget vettünk, de ezt is nagyon udvariasan adták, mint ahogy azt is kellő udvariassággal elviselték, hogy angolul gajdoltam. Az érdekes az volt, hogy olyan hajnali 4-kor megállt az éneklés és elkezdtek különböző fiuk egyenként kivonulni középre. Mint kiderült Őket meg lehetett vásárolni, hasonlóan, mint a Gogo bárokban a lányokat. Mivel a whiskis üveg vége felé tartottam Én is kivonultam, de nagy ováció közepette szerencsére a barátnőm kiváltott egy 100 bahtos drink fizetésével. A fiuk egy része elkelt, volt akit fiuk vittek el volt akiket lányok, de a többség csak egy-egy italt kapott aminek fejében szórakoztatták a többieket.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.10.04. 10:01:26

Szia!

Ha jól emlékszem, azt mondtam, turistáknak nem nagyon ajánlott helyek, nem állítottam, hogy még nem voltam ilyen karaoke barban ;-) Köszi a beszámolót. Ez hol volt, Pattayán? A whisksy trükk nagyon hasznos, alkalmaztam már más alkalommal is.

Vannak azért kevésbé romantikus helyek, ahová thai baráttal & némi thai nyelvtudással érdemes menni. Két kockázati tényező szokott felmerülni, egyik ha a thai férfiak túl barátságosak és lapogatják a válladat újabb kör whiskykért, a másik ha kis idő múlva a rendkívüli gyorsan ittasodó thai férfiakból kibuggyan a féltékenységgel keveredő farang utálat. Majd írok később bővebben is a karaoke helyekről, melyeknek két típusa létezik, vannak elegáns, nem túl olcsó, akár plazákban és bowling termek mellett lévő éneklős helyek, no meg olcsó krimók, ahol az éneklés csak álcázott előjáték.
süti beállítások módosítása