Miért MBK?
2006. június 01. írta: Bangkok Charlie

Miért MBK?

A bangkoki belváros turisták körében is egyik legnépszerűbb bevásárlóközpontja az MBK. Az 1985-ben megnyitott áruház méretei tiszteletet parancsolnak: 8 emelet, majd 90 ezer négyzetméter több mint 2000 üzlet, 150 étterem, naponta 105 ezer látogató, ebből kb. 30 ezer turista. Nem luxus bevásárlóközpont, az üzletek bangkoki viszonylatban a közepes árkategóriába tartoznak, és még lehet próbálkozni az alkuval is. Sokan esküsznek a food courtjára, nekem annyira nem jött be, több étel és menüsor után is úgy érzem, más hasonló típusú helyeken jobb a kaja. Emeletenként változik a profil, a 4. emeletet a geekeknek látni kell ha Bangkokban járnak, több száz (!) mobiltelefon bolt egymás hegyén-hátán, az értékesítés mellett pedig fő profil a sim-lockolt mobilok törése. De miért is MBK? A jólértesültek tudják, hogy a rövidítés a régebbi Mahboonkrong Centert takarja, de mégis mit jelent ez? A megoldás ott van mindenki szeme előtt, két mellszobor az egyik földszinti bejárattal szemben. Mr. Mah és Mrs. Boonkrong ugyanis az áruházat építő Chokchai Bulakul szülei voltak, így tisztelgett az emlékük előtt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása