Kedvenc képek
2006. június 23. írta: Bangkok Charlie

Kedvenc képek

Korábban említettem már, hogy jelenleg Thaiföldön az egyik legkedveltebb időtöltés a királyi ünnepségekről készült fotók közötti böngészés és vásárlás. A kommentekből is kiderül, mindenkinek vannak kedvenc képei. Az én két kedvencem itt látható, a fentiből lehet venni egészen nagyméretű panoráma verziót, nem mértem, de legalább 1 méteres a fotó (rákattintva el lehet érni a nagyfelbontású verziót is). A jobb oldali képen a thai király és lánya, Maha Chakri Sirindhorn látható, aki talán a legnépszerűbb a herceg és a hercegnők közül. További jó minőségű fotók a hivatalos galériában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Füles 2006.06.24. 18:14:23

nálam nem jön be ez a 60thcelebrations oldal. illetve a főoldal még igen, de minden más egyszerűen mintha nem létezne, olyan visszajelzés jön róla. :-(

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.06.25. 16:35:59

Hmm, nekem se jön be most. Az elmúlt hetekben többször néztem ezt az oldalt, s néha nem bírtam elérni. A post írásakor szerencsére sikerült. Nem biztos, hogy az oldallal van a gond, a thai netszolgáltatóm néha produkál furcsaságokat, például van amikor a youtube videók napokig elérhetetlenek. Próbáltam egyébként ilyenkor egy netcaféból, de onnan se mentek a videók. Nem a thai cenzúra oldal jött be amúgy, csak egyszerűen time outtal elszállt a kérés.

roland_cs 2006.06.27. 08:50:17

na, most mar nem veszem meg a magazint a kepekkel. elegge begyujtottem. en a kiralyi flottat szeretem nezegetni:)

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.06.27. 09:36:20

Füles: megjavult a galéria, nálam már megy.

roland_cs: 90 bahtért lehet kapni 7 Elevenben egy A4-es formátumú magazint, elég jó az ár-érték arány. Kb. 80 oldal, tele fotókkal, jó a minősége, szöveg csak thaiul persze.
süti beállítások módosítása