Nem merek már olyat írni, hogy ez a legjobb reklám, de mindig vannak nagyon nagy kedvenceim. Íme az egyik. Nem akarom lelőni a poént, mindenki nézze meg, aki nem értette meg, utána olvasson tovább.
A reklám egy új micropayment rendszert népszerűsít, az új smart kártyával a hitelkártyáktól eltérően néhány bahtos vásárlásokat is könnyen kifizethetünk. A párbeszéd röviden: Egy zsebkendőt kérek - 5 baht... nincs kisebb...mennyi is a visszajáró - 995 baht...gyorsabban, könyörgöm. Köszönöm, meggondoltam magam...egy tiszta gatyát szeretnék...
Apró kiegészítés: én rendszeresen a 7 Elevenben váltom fel az aprót, adok egy ezrest és veszek 10-15 bahtért valamit, apróra ugyanis szükség van, például a motoros taxisokat kifizetni. Mindig zokszó nélkül felváltják a pénzt, ellentétben a magyar boltokkal, ahol gyakran csak fintorognak már egy ezres láttán is, hogy nincs kisebb...?
roland_cs 2006.07.26. 17:37:14
s ez sajnos nem egy veletlen eset, hanem esetek sorozatabol emeltem ki egyet. itt azsiaban a kiszolgalas teljesen mast jelent, mint europaban. mit mondjak...unott keppel meg sose talalkoztam. allandoan a vegen mondjak, hogy viszont latnak es neha szep napot kivannak vagy ugye jo szerencset.
tudnank tolunk tanulni.
ezen felul egyik se haborog, amikor a legkisebb aprot szeretnem osszekotoraszni s sor van mogottem. hat igen, ez hianyzik otthon.