Skytrain bővítés
2006. július 19. írta: Bangkok Charlie

Skytrain bővítés

Újabb mérföldkő a bangkoki magasvasút történetében: aláírták a legfontosabb a szerződést a keleti szárny bővítése érdekében. Az előkészületek eddig is folytak, most azonban a bangkoki városháza és az Italian-Thai Development Plc. szignálta azt a 3.87 milliárd bahtos szerződést, melynek értelmében az olasz érdekeltségű társaság fogja megépíteni az 5.25 kilométeres szakaszt, a megállókkal egyetemben. Aztat írja még az újság (The Nation), hogy ezzel a fejlesztéssel a jelenlegi On Nut végállomás után további öt megállóval növekszik a vonal hossza, ezzel egészen a Sukhumvit Soi 107-ig lehet gyorsvasutazni majd. A teljes bővítési projekt büdzséje 8 milliárd baht, a forgalom várhatóan 3 év múlva indulhat meg az új szakaszon. 
 
Én a magam részéről lelkesen üdvözlöm a fejlesztést, így végre nem kell araszolni majd a dugóban a Sukhumvit út végéről, mondjuk a Bangkok Motor Show után hazafele. Elég zsúfolt térségről van szó: itt torkollik néhány autópálya a Sukhumvit útba – többek között a pattayai forgalom is errefele zajlik -, plusz mindezek tetejébe ebben a kereszteződésben található a Bitec, ami egy laza 36 ezer négyzetméteres (!) kiállító és konferenciaközpont. A fotót egyébként a BTS honlapjáról kölcsönöztem, ezen nem az On Nut környéke látható, hanem a Saphan Taksin végállomás, a Chao Praya folyónál.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivcsek · http://abalaton.hu 2006.07.22. 02:57:39

Tavaly ilyenkor a csendes amerikait olvastam, itt a balcsin, mikor olyan Ázsiás idő volt.
A blogokat olvasva viszont, nekem teljesen csendes, amerikais hangulatom támad… vagy csak mert még nem jártam arra?

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.07.26. 19:49:11

off:
nálam te vagy a nyerő a kategóriádban. már ha számít.
zen-taxi.zsoltu.hu/?p=282

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.08.02. 20:41:23

Zsoltu: köszi. Hogyne számítana! Olvasók nélkül azért blogot sem érdemes írni.

Az elmúlt hetekben Pesten voltam, most újra elfoglaltam a szolgálati helyemet. Miután ellapátoltam a rám omlott munka hegyeket, jönnek a friss hírek.
süti beállítások módosítása