Szolgálati közlemény
2006. augusztus 24. írta: Bangkok Charlie

Szolgálati közlemény

Kicsit bütyköltem a blog sablonon. Fájó szívvel elbúcsúztam az időjárás jelentéstől, úgy vettem észre, sokszor nem jelenik meg az adat és csak lassítja az oldal letöltését. Én szerettem amúgy ezt a dobozt, sajnálom. Feljebb húztam az utolsó kommenteket, hogy jobban lehessen látni őket. Belinkeltem a Goldenblog utazási kategóriájának versenyzőit. Gratula ezúton is a győztesnek! Őszintén szólva meglepett, hogy elég alacsony szavatszámok voltak a kategóriában, illetve, hogy egy rakás ázsiai blogot beválogattak, az első háromba mégsem jutott be senki a térségből. Még egy dologra sort kerítettem, elhatároztam, hogy meggazdagszom a blogból, ezért betettem kísérletképpen a Google hirdetését. Körülbelül 3-18 centet fizetnek kattintásonként. Ha tetszenek Bangkok Charlie jelentései, cserébe csak annyit kérek, kattintsatok rá néha ezekre. Vannak egyébként itt hasznos linkek is! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszpee · http://bp.underground.hu 2006.08.24. 20:23:38

Csak baráti figyelmeztetés, hogy a kattintásra való felhívással megszeged az AdSense TOSt, ami nagyon gyors kirúgással járhat.

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.08.24. 21:51:40

Hoppá, köszi a figyelmeztetést! Másnál már olvastam ilyet, ezért nem gondoltam rá, hogy szabálytalan dolog. Én sokkal inkább játéknak tartom egyelőre ezt, mint pénzkeresetnek. Láttam, hogy 3 cent egy kattintás, de ugye csak 100 dollár fölött küldenek csekket. Az azért eltart egy darabig.

eszpee · http://bp.underground.hu 2006.08.26. 09:53:42

A kattintás a hirdetéstől függ, vagy 1-2 dolláros is, persze ritka. :)
süti beállítások módosítása