Egy kis országimázs
2007. január 07. írta: Bangkok Charlie

Egy kis országimázs

Egészen pontosan január 9-én, kedden – bangkoki helyi idő szerint – este 11 órakor kell nézni a Channel V nevezetű ázsiai zenetévét, a Backpapers sorozat magyarországi részét lehet látni ekkor. A beharangozó nagyon kedves, mert felsorolja, hogy mi mindent adott ez a kis ország a nagyvilágnak: golyóstoll, hologram, Rubik kocka, gyufa, hidrogénbomba, no és az elmaradhatatlan gulyásleves.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bolha 2007.01.08. 01:00:23

Hahó Charlie! Biztos hallottad már, hogy itthon a természet "robbantott" az ó év végén. Itt, Pécelen félelmetes volt átélni a földrengést. Döbbenetes volt látni, hogy az emberek az utcára rohantak és nem mertek visszamenni a házaikba. Szerencsére sérült nem volt, de rengeteg ház fala megrepedt. A bangkoki robbantásokat nagyon elítélem és egyben sajnálom is, mert Thaiföldnek nagy szüksége van a túristákra. Sokat sétáltam azokon a részeken egy pár éve és azóta is szerelemmel lángolok a megélt napok után. Laci Megérintett Tiltsd meg nekem, hogy létezzek holnap! Elmulasztott szabadságom, hol vagy? Kürtbe fújom a foltmentes dalom. Miért voltam eddig ilyen barom? Miért hagytam kopni nélkülem Bangkok kövét, miért nem szórt tele a szunnyadó sörét, miért nem hagytam magam könnyen meghalni, vagy te, vagyok én, és van a „mi”. A „miben” most már benne van a város nézem, látom és akarom, hogy lásd most! Beszívom magamba az ízét, a báját és tudom, ha látnád, te is jól látnád. 2004. január 05. (Bangkok)

tomcsi 2007.01.09. 19:59:27

A magyar Cool Tv-n is elindult ez a sorozat szombat esténként, most lesz a 3.része

Greenternet 2007.01.17. 09:34:57

Mester!
Ha az alsogatyadat is ilyen surun frissited akkor nagy szarban vagyunk:))))
Szedd ossze magad!!:))
süti beállítások módosítása