Csernus Imre Bangkokban
2007. február 05. írta: Bangkok Charlie

Csernus Imre Bangkokban

Jelentem, Bangkok Charlie is úgy járt, mint Sztahanov elvtárs: annyit dolgozik, hogy nem jut idő a blogjára. Vért, verítéket, napi frissítést nem merek ígérni, de az biztos, hogy ezt majd betartom. Mostanra csak egy meglepő élmény. Én már többször felfedeztem a különféle magyar celeb hasonmásokat thai verzióban, aztán kiderült, nem vagyok ezzel az élménnyel egyedül. Idelátogató barátaim rendszeresen ráböktek valakire, hogy hát ez mennyire hasonlít erre vagy arra az ismerősükre. Nagy bölcsen megállapítottuk, valószínűleg azért a közös ázsiai gyökerek lehetnek a háttérben, hiszen ne felejtsük el, honnan indultunk a Kárpát-medencébe. A listám hosszú, túl vagyok már egy rakás remek dublőrön, bár ha a hazai egzotikusabb arcú "művésznőket" emlegetem - mondjuk Gallusz Nikolett vagy Mya Diamond - akkor ez lehet, hogy nem akkora szám. Ma viszont tényleg meglepődtem, amikor éjfél után összefutottam a sarki 7 Elevenben Csernus Imrével, echte originál thai verzióban. Tudom, tudom, fényképeznem kellett volna, de majd legközelebb.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása