Sprite Zero, a marketingblöff
2008. március 13. írta: Bangkok Charlie

Sprite Zero, a marketingblöff

Nem tudom, hogy Magyarországon lehet-e már a képen látható csodát kapni, de azt tudom, hogy a Coke Zero és a kávéízű Coke is előbb jelent meg a thai piacon. Nem tudom, hogy mi lehet az oka, hogy itt bátrabban mernek kísérletezni az emberekkel, gyengébb a fogyasztóvédelem, vagy a hatszor nagyobb piac teszi, mindenesetre néhány hete rám vigyorgott a Sprite Zero a sarki közértben (7 Eleven). Ez van ugyanis az üvegre írva thaiul, ha még nem derült volna ki. Gyakorlott Sprite fogyasztóként, egy életem & halálom, ezt megkockáztatjuk. Mert rizikó azért van, a Fanta és Mirinda termékek szőlőszerűnek nevezett változatainál már ráfutottam olyan borzalmas vegyszerekre, amelyekből nem hogy egy teljes üveggel, de egy fél pohárral se nagyon bírtam leerőltetni a torkomon.
 
Kóstolás előtt azért őszintén bevallom, hogy a Sprite Zero-nál tökéletesen működött a marketingblöff, ugyanis elámultam a tökéletesen átlátszó kivitelen, fejben pedig be is írtam a vegyészeknek a piros pontot, ahogyan ezt megtettem egy éve a aranyszínű sárga kóla esetében. Kellett vagy öt másodperc mire leesett a tantusz, át vagyok verve, hiszen a Sprite eddig is átlátszó, színtelen volt, csak éppen a zöld üvegben árulják. A hatás azért működik, áll a paraszt a boltban és elámul, fehér lett a zöld Sprite. Sajnos bármennyire is szurkoltam, a cukormentes verzió, mert ezt jelenti a Sprite Zero, nagyon messze van az eredeti Sprite íztől. Érdekes módon a vegyészeknek nem sikerült másodszorra is hasonlót alkotni, a fő vonulatot egy vegyszeres hatású savanyú-keserű ízpáros viszi, ennek is köszönhető, hogy a mindössze 1.25 liter talán három nap alatt bírt elfogyni, újabb üveg vásárlására pedig belátható időn belül nem kerül sor.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garfi 2008.03.17. 21:13:54

Az utolsó utamon végig az izgatott, hogy mi lehet a különbség a Light Coke ( elméletileg az is cukormentes ) és a Cola Zero között... Valahogy nekem a Cola zero jobban bejött, nem olyan édes... Itthon mentem moziba és Pepsi Lightot kértem... gejl és édes volt a Cola zerohoz képest.

Eszter 2008.03.23. 11:14:28

Ma utaztam a buszon, es mit latok? Atlatszo kapaszkodok jelentek meg, de ez meg semmi! Mindegyik kapaszkodoban ott volt egy 0.33 l-es Sprite Zero!!!:-)

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2008.03.23. 14:38:21

Eszter: Budapesten vagy Bangkokban utaztál a buszon? :-)

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2008.03.23. 14:42:59

Garfi: Ahogyan körbenéztem a neten, a Coke Lightot a nőknek szánták, míg a Coke Zero inkább a férfiakra van pozícionálva. A Coke Zero nekem se annyira édes, plusz szerencsére hiányzik az a furcsa mellékíz, ami a Coke Lightban engem eléggé zavar. Amúgy alapvetően nem variálok, maradok a sima Coca Colánál.

Garfi 2008.03.23. 21:57:02

lehet benne valami igazság... a csajok állandóan a lightot kérik én meg a zerot ittam.. úgy tűnik bejött a számításuk...

Eszter 2008.03.24. 03:37:52

Bangkokban:-)
süti beállítások módosítása