A gyönyörű menyasszony
2009. június 29. írta: Bangkok Charlie

A gyönyörű menyasszony

Telefont venni jobb dolog, mint megnősülni? A thai esküvő után ígéretesen indul nászéjszaka a gyönyörű menyasszonnyal. De persze bármikor érhetik meglepetések az embert. Ezért is mondja a reklám záróképsora thaiul, hogy a Jaymartban vásárolt telefonokra legalább 14 napos cseregarancia vonatkozik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tordav · http://szimulacio.blog.hu 2009.06.29. 22:12:30

;) ilyen asszonyok mifelénk is rohangálnak Magyarországon:D

Mirko 2009.06.29. 22:43:59

Nekem a thaiokról zsigerileg a ladyboyok jutnak eszembe (internet-kultúra, ez van), már azt hittem, a reklámban is valami ilyen lesz.

Link Elek 2009.06.30. 05:18:18

thai reklamok johetnek minden mennyisegben. jobbak mint, az osszes magyar musor egyuttveve :):)

Lacafaca 2009.06.30. 06:25:43

én is így jártam, csak egy magyar szépséggel...

Mac911 2009.06.30. 06:40:34

Azt hittem, előkapja a répát :D

Eszter in Thai 2009.06.30. 13:03:43

Telefont venni jobb dolog, lemaradt a t:-)

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2009.07.04. 10:51:08

@Eszter in Thai: Kösz, javítottam.

@pappito: Jó kérdés, már én is törtem a fejem. Tudomásom szerint a világon három helyen feltűnő a ladyboyok (azaz transszexuálisok) jelenléte: Thaiföld, Fülöp-Szigetek, Brazília. Próbáltam egyszer statisztikát találni erre, hogy mennyi % szokott lenni máshol és mennyi itt, de nem sikerült.

Konkrét okot se tudok. Az általános pletyka szerint, nem csoda, hogy ilyen a helyzet, ha egy falu sok helyen egy család. Nem véletlen, hogy Európában sem engedik az unokatestvéri házasságot.

ethan blow 2009.08.04. 16:38:35

Én úgy tudom, Japánban is nagy hagyoménya volt a férfiszerelemnek, pl, a Tabu című film pont erről szól, és a Bushidoban is külön fejezet szó arról, hogy hogyan kell viselkednie egy ifjú harcosnak, ha egy idősebb mester közeledik hozzá. Ott az oka az volt, hogy a harcosok alacsonyabb rendűnek tartották a nőket, tisztátalannak, és a férfiak közti szerelmet a barátság legerősebb formájának (egy megközelítés szerint, legalábbis). Így aztán a társadalmom (hallgatólagosan) elfogadóbb (volt) ezzel szemben, mint Európában. Hogy ez mennyiben függ össze a thaiokkal, azt nem tudom, de nincs nehéz dolga egy sebésznek, ha egy vékonyka thai srácból nőt akar faragni, a testalkatuk miatt. Terry Blacken évekig dolgoztak, az eredmény nyilvánvaló.

HLaci 2010.01.08. 18:48:52

nézze a jó oldalát:

a protkót kivéve nagyon finoman tud majd szopikázni... :-))
süti beállítások módosítása