Laza, mint a Riga lánc
2010. március 09. írta: Bangkok Charlie

Laza, mint a Riga lánc

Egy újabb aktuális kedvenc következik a thai reklámok közül. Egyszerű, de nagyszerű. Érdekes lenne egy ilyen flashmobot szervezni, kíváncsi vagyok, mit lépnének rá a biztonsági őrök. A termék amúgy a japán Suntory új egészséges üdítője, a Dakara - a legismertebb Suntory reklám pedig ugye Bill Murray a Lost in Translationből (Elveszett jelentés a film magyar címe).

Bónuszként belinkelem a második reklámot, nekem feleannyira se tetszik, de jó illusztrálja, hogy milyen őrültek általában a thai reklámok. A klipben szereplő három figura amúgy jólismert thai komédiás, sokszor szerepelnek tévéshow-kban, filmekben.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

murunga 2010.03.09. 16:19:31

dakara 2 reklám dekódolása nem megy...ezek ilyen toalatt kacsa által kiütött baktériumok vagy miaszar?
A billmurray pedig természetesen mindent visz - isten nem ver bobbal! :)))

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2010.03.09. 16:29:18

Ezek olyan káros dolgok (cukor és egyéb hízlaló adalékok) amiktől nem kell félni, ha ezt az italt iszod. :)

zrzr 2010.03.09. 18:58:34

hogy mik vannak kérem

-Virgonc- · http://www.virgonc.com 2010.03.09. 21:29:42

Én a másodikon szakadtam a röhögéstől.. iszonyatosak a thaiok :) szal az a karakter abba az ezüst ruciba.. én annyit birok a thaiokon röhögni.. tiszta burlesk az egész :)

garfimacs 2010.03.10. 22:18:23

Pattayán, amikor mondtam hogy magyar vagyok több lány sejtelmesen elmosolyodott és azt búgta: oh yes, the yoghurt.... Mi a franc ?

Tudtam, hogy valamit nem értek a világból, de végülis egy lány felvilágosított... Van valami Dutch nevű holland yoghurt, ami a thai reklámfilmben valami rejtélyes okból kifolyólag magyarországgal van reklámozva... próbáltam rákeresni, de sehol nem találtam... Valami ötlet ?

henky111 2010.03.11. 00:39:19

Dutch Mill: www.youtube.com/watch?v=pIGb03f-LfI
Nyilván ennek a joghurtnak lehet valamelyik reklámja. Keresgélj. :)

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2010.03.11. 08:32:31

@garfimacs: Az a vicc, hogy szerintem a lányok egyszerűen keverték Bulgáriát Magyarországgal ("bálgári" - "hángári"). Mert egyiket se tudják, hogy micsoda, de valóban, olyan 1-2 éve futott egy ütődött joghurt reklám, amiben azt magyarázták, hogy a frankóbb joghurt őshazája Bulgária). Nem, nem a Dutch Milk, hanem a CP-Meiji volt. Túl hosszú lett a kommentem, így írtam belőle egy új posztot, abban benne van a reklám is.
süti beállítások módosítása