Útban hazafelé
2006. július 31. írta: Bangkok Charlie

Útban hazafelé

Lassan Bangkok Charlie is hazatér Bangkokba. Jelen pillanatban, hogy teljes legyen az identitás zavarom, a Kijev Charlie azonosítót kellene használnom, de ez igen múlékony állapot, s csak annak köszönhető, hogy a Boryspol reptéren felfedeztem az ingyen wifit. Zsúfoltra sikeredett a magyarországi programom, család, barátok és üzleti partnerek, a fél évente esedékes látogatás miatt igyekeztem mindent bepótolni, elintézni, ezért sem bírt frissülni az elmúlt héten a blog. Na de rövidesen!

Örökzöld téma a thai turista fórumokon, hogy miként, mennyiért és mivel a legjobb Bangkokba. Számomra a best value opció az Eva Air Bangkok – Bécs járata, mellyel árban és minőségben nehéz versenyezni. A tajvani légitársaság majd minden nap repüli az útvonalat, tehát könnyű helyet foglalni náluk. Vadonatúj, szép, tiszta Airbusok, kedves ázsiai személyzet, kulturált közönség, tucatnyi film és szórakoztató program az ülések hátába épített monitorokon, ehető, sőt, finom ellátmány, mindezek tetejébe pedig az a kényelem, hogy Bécsben felugrok, Bangkokban leszállok, tehát nincs átszállás, várakozás.

Sajna most éppen nem velük jövők, hanem az elmúlt évek másik gyakran használt, best buy opciójával, az ukrán Aerosvittel. Vitathatlan előnyük a messze legjobb ár, tegyük hozzá, hogy a transfer sem túl rossz, mindössze két órás várakozás Kijevben, ráadásul ez az átszállás útba esik, nem kell 2-3 három órát az ellenkező irányba repülni, majd vissza, mint a legtöbb nyugat-európai légitársaságnál. Számomra előny még az ukrán pilóták bravúros stílusa, tuti, hogy korábban Szuhoj vadászgépeken kapták a kiképzést, ezért sem ijednek meg a földközeli, meredek bedöntésű fordulózástól. Az előnyök ezzel véget érnek, szendvicset érdemes hozni a hosszú útra, ha nem akarunk éhezni, az utazóközönség pedig minden bizonnyal értékes csemege a kulturális antropológusok számára. De hát ugye az ár! S hogy ne legyek annyira negatív, azért a ma reggeli Budapest – Kijev járaton sikerült együtt utazni a teljes ukrán szikronúszó lány válogatottal.

Mindenkinek megvan a kedvenc jegyirodája, a fórumokon örökzöld és sokat ajánlott hátizsákos turisták körében a Vinafour. Elárulom én a saját titkos favoritomat: Atlantic Fly (210 20 14). Mondjuk a Bangkokba sűrűn járók között azért elég ismertek, amiben verhetetlenek – az árak mellett -, hogy a lehető leglehetetlenebb helyzetekben is tudtak már helyet foglalni. Például amikor a mennék két hét múlva, de az összes repjegyes cég széttárja a kezét, hogy még várólista sem, akkor nekik már sikerült többször csodát művelni. Nem kapok tőlük jutalékot, mindössze az elmúlt esztendők tapasztalata miatt ajánlom bátran őket. De ha valakinek vannak ajánlásra érdemes opciói (légitársaság, repjegyiroda), akkor kommenteljen bátran!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krizso 2006.07.31. 14:04:58

Szuperjó a post!
Tavaly is az Aerosvit/Vinafour comboval mentünk. Most a tanácsodra hívtam az AF-et és ~16K/fő-vel olcsóbban kaptam ugyanarra a gépre árat, mint a V4-nél! WOW, köszi. :)

[HUN]AK47® 2006.07.31. 21:40:54

Még egy kérdés:
A szexturisták mivel repülnek? Mivel azok általában nem bakancsos turisták hanem egy pár fokkal civilizáltabb népség...

Amúgy az Aerosvit-ről sok jót olvastam más fórumokon, már csak spórolnom kell pár évig aztán végigjárni a Bangkok-i és Pattaya-i bárokat, ott úgyis sok a bargirl, sőt még bar-ladyboy is akad állítólag...

cinege andrea 2006.08.02. 14:00:01

Charlie, kedves, köszönjük a dicsérő szavakat, legközelebb megbeszéljük az árakat is. már irni akartam hogy rendben megérkeztél e de csak most jöttem vissza a szabiról, és eléggé megúsztam (370 új e mail-em volt szóval nem unatkozom.)
de bármikor irhatsz, tudod megpróbálunk segiteni.
AK47-nek üzenem nyugodtan hivjon, neki is megpróbálunk megfelelni. (repjegyben!)
millió üdv
Andrea
ps amugy pont idöben mentél el , olyan vihar volt hogy leállt a város. szinte vizözön.
na szia
A

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.08.02. 20:38:43

Ezt a lebukást, nem gondoltam, hogy az irodában is olvassák Bangkok Charlie jelentéseit :-))

Szerencsésen megérkeztem, bár már Budapesten is "otthon" éreztem magam, 35 fokos kánikula, pesti monszuneső, utána áradás az utcában.

Meg kell jegyeznem, hogy egy éve voltam utoljára Aerosvittel, mintha javult volna a szolgáltatásuk színvonala, sztyuvik, kaja, ja és működött a display, nem csak csíkok voltak a mozik helyett. Azért egy kellemetlen meglepetés akadt: 3 wc-ből csak egy volt használható középen.

Csete 2006.08.07. 10:39:39

Engem nagyon érdekelne az Atlantic Fly, csak nem találom őket.
Meg tudnád adni az elérhetőségüket? Web címüket?
Köszönettel: csete

roland_cs 2006.08.07. 11:17:01

AK: miert kell evekig sporolni? Csak ki kell hasznalni eroforrasaid s hidd el, rovid ido alatt ossze tudod szedni a penzt. az, hogy egy thainak egy evbe telik, osszeszedni azt elhiszem, de hogy egy atlag magyarnak tobb mint egy evbe, na azt nem hiszem. Meg aztan a ladyboyok nem is dragak.
Big C-ben mult heten nagyon ramkattant egy, mindenkeppen a telefonszamomat akarta s tokeletesen beszelt angolul. Ha lany lett volna, meg meg is adtam volna a szamom.:)

Csete: a telefonszamot zarojelbe odabiggyesztette Charlie, csak potyogd be a teloba s maris jelentkezik az utazasi irodabol egy kedves, bubajos noi hang. (Meg a vegen en is veluk megyek, bar nekem Becs/Frankfurt/Munchen/Zurich jobb mint Budapest, mert kenyelmesebb).

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2006.08.07. 21:18:49

Csete: Ott van a telefonszám, ahogy írta a Roland is. Honlapjuk tudomásom szerint nincs, de ha felhívod őket, biztosan megadják ez emailjüket is.

[HUN]AK47® 2006.08.08. 15:43:43

roland_cs: én egy csóró egyetemista vagyok aki esetleg egyik haverjáék cégénél ősztől heti 2 nap tudna fizikai munkát végezni. Én nem vagyok sznob milliomospalánta.

Amúgy meg az emberek többsége úgy fél a transzexuálisoktól (bárhol a világon) mintha sorozatgyilkosok lennének... persze kevés ember akarná őket barátnőnek de attól még ők is ugyanúgy emberek mint bárki más, egyszer nézz róla valami dokumentumfilmet.

roland_cs 2006.08.11. 19:57:23

Hat AK47, errol asszem beszelgethetnenk, hogy ki a csorobb egyetemista. Megis voltam mar egy ket helyen Azsiaban.
Sajnos sajnos, ahogy anyam mondta: rossz helyre szulettel fiam, itt nincs money.
Tehat a commentekre ezert kis idom van. Ahelyett massal toltom az idomet.

cinege andrea 2006.08.18. 17:21:56

Rolandnak:
szia tudunk adni nem csak budapesti kiindulású jegyeket. most pl spanyol thai vonalat csinálok.
az elérhetőségeink a telcsi számon kivül
cinke@atlantic.ama.hu vagy pollak@atlantic.ama.hu
szeretettel várunk benneteket, föleg hogy mindketten thaiföld imádók vagyunk, én meg még búvárkodtam is egy párszor lent szóval irjatok hivjatok.
üdv
cinke
süti beállítások módosítása