Én is szeretem a focit
2008. december 29. írta: Bangkok Charlie

Én is szeretem a focit

Tipikus thai szokás a vizesbödön. Lehet látni mindenfele, boltokban, egyszerűbb munkahelyeken, vagy éppen a buszsofőrök mellett. Kerek vagy szögletes műanyag hűtőtáska, bele az ivóvíz, pár kiló jég, aztán lehet bögrével meregetni belőle a nagy melegben. Persze van azért amikor a látszat csal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gigacsabika 2008.12.29. 17:10:57

Naggyon jó, teccik:)
Csoda, hogy az orrát nem fújta bele:) Indiai vendéglátósok nyakában szoktam látni ilyen "mindenes" türcsit, ha ilyet látsz, biztos lehetsz, hogy a tulaj nem költ zsepire:)

ps: Charlie, küldtem mailot privát,megkaptad, vagy a vakvilágba ment?

Üdv: a Giga

Tamara in Thai 2008.12.30. 12:45:16

Sziasztok!
A kérdésem abszolút nem ideillő,de gondoltam,hátha.Azt szeretném tudni,hogy mennyi pénzt lehet kivinni Thaiföldről,készpénzben,euró,vagy dollár lenne.Tudjuk,hogy van valami szabály erre,csak az összeget nem tudjuk.Ha valaki tud válaszolni,nagyon köszönöm.
B.Ú.É.K mindenkinek itt és otthon is!

Bangkok Charlie · http://thai.blog.hu 2008.12.30. 13:36:32

Szia, itt a válasz:

" Currency Limitation

For Thai currency, the amount of Baht 50,000 or more must be reported on departure to Customs, except those traveling to Lao PDR., Myanmar, Cambodia, Malaysia, and Vietnam are allowed to take out Thai currency not exceeding 500,000 Baht.
For Foreign currency, any person who brings or takes and aggregate amount of foreign currency exceeding USD 20,000 or its equivalent out of or into the Kingdom of Thailand shall declare such amount of foreign currency to Customs. Failure to declare or make false declaration is a criminal offence. "

Továbbá ha van thai bankszámlád, akkor a számlavezető fiókot is meg lehet kérdezni az aktuális infók miatt.

Zolee66 2008.12.30. 15:21:04

Sziasztok!

Tavaly amikor Thaiföldön dolgoztam, mi az üdítős, és vizesüvegeket akartuk lehűteni ebben a jeges-vizes dobozban. Egy kis ideig eltartott, mire megértettük, hogy miért tiltakoznak ez ellen, de végül is közös nevezőre jutottunk: kineveztek egy dobozt, amit csak mi használunk a mi ízlésünk szerint. (Kicsit furcsa volt, hogy ők közös ivóedényt használnak, de mindenkinek volt saját szívószála, amire a fedelet szépen récsukták.)

Ps: Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

last minute 2008.12.30. 21:04:52

Kedves Charlie!

Elsőként neked kívánok Boldog Új Évet!

Ps:Boldog Új Évet Mindenkinek!:))

Tamara in Thai 2008.12.31. 03:04:23

Szia!
Köszi szépen az infót!
Mégegyszer Boldog Új Évet Mindenkinek!

whoishe 2008.12.31. 11:41:51

uuuuuuhhhh máskor jobban megnézem mielőtt merítek :))

én az ellen szoktam hadakozni, mikor jeget akarnak tenni a sörbe, azt meg ők nem értik miért :)

BUÉK!
süti beállítások módosítása