Kakasviadal
2006. június 17. írta: Bangkok Charlie

Kakasviadal

Újabb érdekes adatot olvastam a The Nationben: Thaiföldön összesen 900.678 harci kakast regisztráltak 120.785 tulajdonosnál. Az intézkedés célja természetesen a madárinfluenza elleni védekezés, büszkén is jelenti be az illetékes hivatal 215 napja nem tapasztaltak gyanús esetet. Ami viszont érdekes és a hír mögött van, az a kakasviadal. A regisztrált kakasok egyfajta útlevelet kapnak, amivel gazdáik szabadon vihetik őket az országban a versenyekre. A kakasviadal népszerű sport, s amíg a thai kormány tűzzel-vassal próbál küzdeni az illegális szerencsejátékok ellen, addig nehéz megérteni, milyen indokkal engedi a kakasviadalokat. Azt ugyanis fiatal és idősebb egyaránt tudja, ezeken a meccseken nagy pénzek cserélnek gazdát, a kakasviadal nem szól másról, mint a fogadásról. Márpedig fogadni bűnös és veszélyes dolog Thaiföldön, szintén a mai nap híre, hogy a bangkoki városháza dolgozóit megfenyegették: akit a focivb idején fogadáson kapnak, elveszítheti az állását!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

péter 2007.01.17. 19:09:00

még nem láttam rendezett KAKASVIADALT DE HA VALAKINEK VAN A SZÁMÍTÓGÉPÉBEN KAKAS VIADAL VIDEÓ FÁJL KÜLGYE EL NEKEM SZÍVESEN MEG NÉZNÉM
ÉN RÉGEBBEN TARTOTTAM JAPÁN KAKAST DE NEM VIADALRA VAGY IS NEM RENDEZTEM VIADALT DE Ő MÉGIS KÜZDÖTT MÁS KAKASOKKAL AZT CSAK ÉN LÁTTTAM MEGA PAPA MÁS NEM aki tud küldeni videó fájlt kakas viadalról erre a címre küldje csath@obudanet.hu

péter 2007.01.17. 19:10:40

hajrá VIADALOZÓ KAKASOK

csiga 2007.12.27. 18:35:49

Youtube-on van sok ... keress rá.
süti beállítások módosítása